Rozwój turystyki, branding oraz profesjonalne kontakty z klientami to główne tematy tegorocznej, trzeciej już edycji Lubelskiego Forum Turystyki. Spotkanie przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów z branży turystycznej potrwa dwa dni.
– Nasz region staje się coraz bardziej atrakcyjny dla turystów. Przyciągają ich dwa nasze parki narodowe, siedemnaście krajobrazowych, zespoły staromiejskie w Lublinie, ale także Kazimierz Dolny, Zamość, Kozłówka czy Puławy. Stawiamy na turystykę aktywną, m.in. rowery i spływy kajakowe. Budujemy ponad trzysta kilometrów ścieżek rowerowych na Roztoczu, chcemy również wybudować ścieżkę rowerową Blue Valley prowadzącą wzdłuż Wisły. Życzę, żeby podczas forum udało się wypracować nowe formy działania i porozmawiać o rozwoju turystyki w regionie – podkreślił podczas otwarcia III Lubelskiego Forum Turystyki Zdzisław Szwed, członek Zarządu Województwa.
Jutro (5 października) odbędą się warsztaty mające na celu dostrzeżenie efektów działań w prowadzeniu branży turystycznej. Organizatorzy zaproponują pracę w dwóch obszarach: System reklamowy Meta (Facebook & Instagram Ads) w branży turystycznej – Szymon Lisowski i Przestrzeganie przepisów ustawy o imprezach turystycznych, a także zasad uczciwej konkurencji i praw konsumenta – Piotr Cybula.
W tym roku Lubelskie Forum Turystyki odbywa się w formie hybrydowej – stacjonarnie oraz on-line.
Transmisja na żywo na profilu Lubels kie: https://www.facebook.com/LubelskiePL